Pravila i uvjeti

Opće odredbe

Vlasnik Internet trgovine www.myhealth.hr (u daljnjem tekstu webshop MyHealth) je My Health j.d.o.o., Kapelska 14, 31000 Osijek.

Opći uvjeti poslovanja Internet trgovine www.myhealth.hr sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o obveznim odnosima, Zakonom o zaštiti osobnih podataka i  Zakonom o elektroničkoj trgovini.

Molimo Vas da kao korisnici pažljivo pročitate ove Opće uvjete poslovanja (u daljnjem tekstu Opći uvjeti) internet trgovine www.myhealth.hr.

Prihvaćanjem Općih uvjeta izjavljujete da ste upoznati sa ovim Općim uvjetima, da ste ih razumjeli, da ste suglasni i da prihvaćate pravila i uvjete navedene u njima. Ukoliko niste suglasni s ovim Općim uvjetima, molimo Vas da nas kontaktirate i za to vrijeme ne koristite ove stranice.

Svi oglasi, fotografije i informacije o proizvodima koji su predmet kupoprodaje vlasništvo su Prodavatelja, koji je isključivo odgovoran za sadržaj oglasa, što uključuje odgovornost za istinitost i točnost informacija i za obveze koje proizlaze iz sadržaja oglasa.

Korisnik se slaže da će koristiti web trgovinu isključivo u skladu s pozitivnim propisima za pregled objavljenih sadržaja, kupnju dostupnih proizvoda predavanjem pravno valjanih narudžbi i komunikaciju s prodavateljem.

Kupac može biti samo punoljetna poslovno sposobna fizička osoba i pravna osoba.

Ugovor u ime i za račun maloljetnika i poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njegovi zakonski zastupnici ili skrbnici.

Prodavatelj zadržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti ili dopuniti Opće uvjete poslovanja. Promjene stupaju na snagu danom objave na web stranici.

Nastavak pristupanja web stranici ili korištenja bilo kojeg dijela njezinog sadržaja smatrat će se pristankom na izmijenjene ili dopunjene Opće uvjete poslovanja.

My Health j.d.o.o. ne odgovara za troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za pristup usluzi.

Uslugu web trgovine moguće je koristiti isključivo na teritoriju Republike Hrvatske.

Za postupanje suprotno ovim odredbama My Health j.d.o.o. ne snosi nikakvu odgovornost.

Uvjeti kupnje
Ovi uvjeti kupnje definiraju postupak:

  1. naručivanja,
  2. plaćanja,
  3. dostave,
  4. povrata i reklamacije.


Prodavatelj (Isporučitelj) je My Health j.d.o.o. Osijek putem Internet trgovine www.myhealth.hr  (u daljnjem tekstu webshop MyHealth).

Kupac robe je posjetitelj internetske trgovine www.myhealth.hr koji odabere minimalno jedan proizvod, stavi ga u košaricu, ispuni elektronski obrazac za narudžbu i pošalje narudžbu Prodavatelju.

Kupac robe može biti posjetitelj internetske trgovine kao gost korisnik ili registrirani korisnik.

Kupnja kao gost korisnik kupcu omogućuje kupnju svih dostupnih proizvoda te se uneseni podaci koriste samo za trenutačnu kupnju, ali neće biti pohranjeni u bazu kupaca Internet trgovine.

Kupnja kao registrirani korisnik pruža kupcu dodatne mogućnosti kao što su:

  • Brži proces narudžbe i naplate
  • Pregled prošlih narudžbi
  • Izmjena podataka korisničkog računa
  • Spremanje dodatnih adresa za dostavu


Sve cijene izražene su valuti EUR (€), s uračunatim PDV-om od 25%.

Istaknute cijene proizvoda ne sadrže cijenu troškova prijevoza, dostave ili poštanskih usluga koje se naplaćuju dodatno.

Sva plaćanja provode se u valuti EUR (€).


1. Naručivanje

Naručivanje robe moguće je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu.

Roba se naručuje elektronskim obrascem.

Nakon zaključene i poslane narudžbe kupac će primit e-mailom automatski generiranu poruku od strane sustava webshop MyHealth da je narudžba zaprimljena.

Obavijest o potvrdi narudžbe Kupac će primiti e-mailom nakon provjere dostupnosti proizvoda.

Ukoliko Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti sve naručene proizvode pravovremeno će o tome obavijestiti Kupca putem e-maila i upoznati ga o drugim mogućnostima.

Ako se Kupac ne slaže s ponuđenim izmjenama ili odgodama, može otkazati narudžbu u cijelosti.

Kupac može otkazati narudžbu sve do trenutka njenog slanja a nakon toga kupac je obvezan preuzeti pošiljku.

2. Plaćanje

U webshopu MyHealth moguće je odabrati sljedeće načine plaćanja:

Pouzećem

Plaćanje pouzećem moguće je isključivo gotovinom pri preuzimanju pošiljke od dostavne službe.

Uplatom na žiro račun prodavatelja


Plaćanje direktnom uplatom na žiro račun Prodavatelja moguće je putem Internet bankarstva, uplatnicom ili virmanom u banci, pošti ili FINI. Kod odabira ovog načina plaćanja kupac će dobiti sve potrebne podatke za uplatu putem e-maila.


Plaćanje karticama (jednokratno i na rate)


   Mastercard  Maestro   Visa  Diners   Discover   Monri WebPay Payment Gateway


Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana uporabom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa. Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i WebPay servisa, te obratno.


WebPay servis i financijske ustanove razmjenjuju podatke uporabom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautoriziranog pristupa. Monri Payment Gateway je certificiran prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom Visa i MasterCard pravilima.

Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.



3. Dostava

Cijena dostave je 4,65 € (35,00 kn) – bez ikakvih dodatnih troškova.

Besplatna dostava je za sve narudžbe iznad 60,00 € (452,07 kn) vrijednosti naručene robe (bez dostave).

Prodavatelj može u okviru svojih akcijski ponuda ponuditi besplatnu dostavu za narudžbe u vrijeme trajanja akcije ili promocijske prodaje određenih proizvoda.

Naručene proizvode isporučit ćemo:

  • dostavnom službom GLS Croatia d.o.o.


Rok isporuke je od 2 do 14 radnih dana od dana primitka narudžbe (plaćanje pouzećem).

Prilikom preuzimanja u poslovnici rok za preuzimanje je 7 radna dana od dana potvrde dostupnosti proizvoda.

Isporuku obavljamo isključivo na području Republike Hrvatske.

Isporuka na otoke vrši se po unaprijed utvrđenom rasporedu dostavne službe za dostavu na otoke.

Dostavna služba na svojim internetskim stranicama objavljuje raspored dostave na otoke.

Nakon otpreme vaše narudžbe primiti ćete e-mail poruku s brojem pošiljke i uputama za praćenje.

Dostava se ne vrši subotom i nedjeljom.

Primatelj je obvezan priopćiti točan broj mobilnog telefona radi pravodobnog informiranja o isporuci. Ukoliko ste od dostavne službe zaprimili obavijest o prispijeću pošiljke, možete istu kontaktirati i dogovoriti naknadnu isporuku ili isporuku na drugu adresu.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Roba je osigurana od gubitka u dostavi.

Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu /dostavnicu/ te je dostavna služba GLS uzima kao potvrdu o preuzimanju. Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke smatra se da je proizvod preuzet bez vanjskih vidljivih oštećenja.

U slučaju da Kupac naruči robu i odbije je primiti, Prodavatelj ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu dostavnih i vlastitih manipulativnih troškova.

4. Povrat i Reklamacije

Jednostrani raskid ugovora, povrat, zamjena artikala i povrat novca

Temeljem članka 72. Zakona o zaštiti potrošača potrošač ima pravo, ne navodeći za to razloge, jednostrano raskinuti ugovor i to u roku od 14 dana od dana predaje predmeta u posjed potrošaču.   U obliku Informativnog obrasca (link: Informativni obrazac o pravu na jednostrani raskid ugovora -Zakon o zaštiti potrošača) o pravu na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji navode se prava i obveze Kupca, kao i prava i obveze Prodavatelja u slučaju ostvarivanja prava korisnika na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji možete preuzeti ovdje u DOC ili PDF obliku:

Izravne troškove povrata robe snosi Kupac (troškovi dostave).

Prilikom povrata robe pošiljke sa naznačenom otkupninom neće biti preuzete.

Proizvodi koje Kupac vraća moraju biti neoštećeni, nenošeni i neoprani i sa originalnim etiketama.

Korisnik/kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom:

  1. Nepažljivo isprobavanje proizvoda kada veličina nije odgovarajuća, prilikom čega može doći do oštećenja materijala, pucanja štepova, pucanja zatvarača.
  2. Nepažljivo isprobavanje prilikom čega na proizvodima ostaju tragovi pudera, šminke i drugih kozmetičkih proizvoda.


Kod jednostranog raskida ugovora, Kupac se može odlučiti:

  • na povrat uplaćenih sredstava, u tom slučaju Kupac dostavlja robu na adresu Prodavatelja o svom trošku, a Prodavatelj mu nakon zaprimljene i provjerene robe, doznačuje sredstva na račun umanjena za troškove dostave ili
  • na zamjenu artikla za drugi artikl ili zamjenu istog artikla za drugu veličinu. U tom slučaju Kupac dostavlja robu na adresu Prodavatelja o svom trošku, Prodavatelj mu nakon zaprimanja robe šalje zamijenjeni artikl ili isti artikl druge veličine i naplaćuje troškove ponovne dostave (ukoliko je iznos ispod 500,00kn ) te eventualnu razliku u cijeni.


Povrat novca

U slučaju kada se Kupac odluči na povrat novca, iznos u visini prodajne cijene vraćenih proizvoda doznačit ćemo Vam na tekući račun (bez troškova dostave). Kupac treba na Obrascu za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji navesti IBAN broj i banku kod koje je otvoren tekući račun te broj telefona.

Reklamacije

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke ako je proizvod imao nedostatak u trenutku prijelaza rizika na Kupca, bez obzira da li mu je to bilo poznato. Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Prodavatelj ne odgovara za neznatan materijalni nedostatak.

Kod reklamacije zbog materijalnog nedostatka na proizvodu kupac treba popuniti pisani prigovor potrošača i poslati ga Prodavatelju u zakonskom roku.

Reklamacija će se smatrati valjanom ukoliko se pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača.

Reklamacije se mogu podnositi putem pisanog prigovora potrošača (obrazac za pisani prigovor potrošača dostupan je u nastavku teksta).

Prigovor

Svoje prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača možete poslati na adresu:
My Health j.d.o.o.
Kapelska 14, 31000 Osijek
ili putem elektroničke pošte na: myhealthcroatia@gmail.com

Obrazac možete preuzeti ovdje: Pisani prigovor potrošača

Rješavanje potrošačkih sporova

Ovim putem Vas obavještavamo da svaki spor rješavamo mirnim putem – sporazumno, kao i o Vašem pravu da koristite mehanizme izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova pravom pokretanja postupka izvansudskog rješavanja spora podnošenjem prijave Sudu časti Hrvatske gospodarske Komore, i/ili podnošenjem prijedloga za mirenje Centru za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj Komori.

Online rješavanje potrošačkih sporova

Od 15. veljače 2016. kupci sporove također mogu alternativno rješavati putem internetske platforme za rješavanje sporova:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Ugovor o kupnji

Predmet Ugovora je kupnja odabranog proizvoda putem webshopa MyHealth uz plaćanje cijene toga proizvoda i troškova dostave.

Ugovor se zaključuje sredstvima daljinske komunikacije (Ugovor sklopljen na daljinu) i to putem Interneta.

Ovi Opći uvjeti kao i pojedini uvjeti prodaje naznačeni uz informacije o određenim proizvodima predstavljaju ponudu webshopa MyHealth za sklapanje Ugovora.

Korisnik kao kupac svojom registracijom, zaključivanjem narudžbe ili na drugi način utvrđen ovim Uvjetima iste prihvaća čime se smatra da je zaključen Ugovor između korisnika i webshopa MyHealth, a prema uvjetima prodaje navedenim u ovim Uvjetima.

Ugovor ne stupa na snagu samom obavljenom narudžbom i primitkom automatizirane poruke od strane sustava webshop MyHealth da je narudžba zaprimljena, jer u trenutku obavljene narudžbe proizvod može promijeniti raspoloživost ili cijenu.

Ugovor stupa na snagu i obavezuje u trenutku kada webshop MyHealth potvrdi raspoloživost i cijenu proizvoda i ovisno o načinu plaćanja pošalje službenu obvezujuću ponudu za plaćanje virmanom ili pošalje kupcu račun i obavijest o vremenu slanja pošiljke (kod plaćanja pouzećem).

Zaštita autorskih prava

Webshop MyHealth je vlasnik autorskih prava, idejnog i izvedbenog projekta kao i svih softverskih aplikacija na ovim stranicama. Sve fotografije, kao i svi tekstualni materijali vlasništvo su webshopa MyHealth, te bez znanja i pismenog pristanka nije dozvoljeno kopiranje i/ili korištenje informacija istaknutih na ovim stranicama u komercijalne svrhe.

Sva prava su pridržana. Korištenjem ove web stranice izričito se obvezujete da podatke i informacije, a posebice fotografije i tekstove, kao i bilo koje druge materijale u vlasništvu webshopa MyHealth nećete koristiti u zakonom zabranjene ili ovim uvjetima nedopuštene radnje ili svrhe.


Registracija korisnika

U postupku registracije ili kreiranja korisničkog računa, korisnik je obvezan odabrati naziv ili ime pod kojim će ostvarivati usluge i odabrati sigurnosnu zaporku te dostaviti valjanu e-mail adresu.

Svi podatci potrebni za registraciju ili kreiranje korisničkog računa moraju biti istiniti, pri čemu je izričito zabranjeno korištenje ili uporaba tuđih ili neistinitih podataka.

Registracija ili korisnički račun kreiraju se samo za jednu osobu i nije dozvoljeno priopćavati podatke o registraciji ili korisničkom računu trećim osobama. Korisnik je obvezan čuvati podatke o svojoj sigurnosnoj zaporci i korisničkom računu. Nije dozvoljena uporaba tuđe registracije ili korisničkog računa.

Za kršenje odredbi Uvjeta iz ovog poglavlja, webshop MyHealth zadržava pravo, prema slobodnoj ocjeni, ugasiti registraciju ili korisnički račun korisnika, bez obveze naknade korisniku bilo kakvog troška ili štete.

Izjava o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka

Prodavatelj se obvezuje pružati zaštitu osobnih podataka kupaca, tako da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje Prodavateljevih obveza. Prodavatelj informira Korisnike o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi podaci o Korisnicima strogo se čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Prodavatelja i poslovni partneri Prodavatelja odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Prodavatelj jamči da osobni podaci korisnika neće nikada biti dani na uvid i uporabu trećoj strani, bez prethodne izričite privole korisnika.

Od ovoga se izuzima uvid od strane ovlaštenih službi izvršne državne vlasti Republike Hrvatske, za potrebe istražnih radnji temeljem valjanog sudskog naloga.

Korištenje „kolačića“

Kada pristupate internetskoj stranici www.myhealth.hr općeniti, neosobni podaci (broj posjete, prosječno vrijeme posjete stranici, posjećene stranice) automatski se bilježe (ne kao dio prijave).

Te podatke ne možemo povezati s vašim osobnim podacima i oni su u potpunosti neosobni. Te informacije koristimo za mjerenje privlačnosti naše internetske stranice i poboljšavanje sadržaja i korisnosti same stranice. Vaše podatke ne koristimo u druge svrhe i ne posredujemo trećim osobama. Kolačići su nevidljivi dokumenti koji su trenutno sačuvani na vašem tvrdom disku i omogućavaju prodavatelju prepoznavanje vašeg računala, kada sljedeći put posjetite internetsku stranicu. Prodavatelj koristi kolačiće samo za skupljanje informacija koje se koriste za upotrebu internetske stranice i za optimizaciju svojih internetskih aktivnosti oglašavanja. Korištenjem ove internetske stranice dajete svoju suglasnost za korištenjem kolačića. Ukoliko ne želite omogućiti spremanje kolačića to možete podesiti u svom internet pregledniku.

Korisnici koji odluče ne prihvatiti osnovne kolačiće neće moći koristiti stranicu www.myhealth.hr jer bez korištenja kolačića nije moguće registrirati korisnički račun niti dodavati proizvode u košaricu.

Pitanja i prijedlozi

Imate li kakvih pitanja ili prijedloga molimo kontaktirajte nas na:
e-mail: myhealthcroatia@gmail.com ili putem našeg kontakt obrasca.

Nadležnost

Za sve sporove proizašle iz korištenja web stranice www.myhealth.hr ugovara se nadležnost suda u Osijeku.

Posljednja izmjena 3.8.2021.